Ben je goed als je een Samsung die zonnepanelen heeft voor het mileu en hij heeft wifi en 3G

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??? Wat bedoel je? Ben je goed wat? Waar ben je goed in? Ik snap de vraag niet hoor.

Antwoorden (1)

Betwijfel ik, als men kijkt naar hoe een zonnepanneel wordt gemaakt moet je wel erg lang met die samsunh doen om uiteindelijk duurzamer te zijn.