Tips om sponsoring te zoeken.

Ik ga vrijwilligerswerk doen in Indonesië. Ik heb in totaal een bedrag van 2500 euro nodig hiervoor. Heeft iemand ideeën hoe ik sponsors kan zoeken en hoe? Zelf heb ik natuurlijk ook wel ideeën maar alle ideeën en tips zijn natuurlijk welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ik weet er niet zo veel van af, dat zeg ik er maar eerlijk bij, maar je kan het best naar de bedrijven toe gaan en jezelf promoten. Je kan ook naar bedrijven zoeken die vaker sponsoren met zulke acties zoals jij ook hebt. Succes er mee !

Toegevoegd na 28 seconden:
Echt gaaf dat je naar Indonesië gaat ! Ben kei jaloers !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen van je goede bedoelingen overtuigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedrijven idd. Die betalen over het algemeen wat meer dan je opa en oma. Wel erg tof, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedrijven wil ik wel graag benaderen. Maar aan wat voor soort bedrijven moet ik dan denken? En als tegenprestatie kan ik hun bedrijf wel op de site vermelden.... Maar is dat vaak voldoende voor een leuke sponsoring?