Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als er vlakbij een kerkhof een meer zit waar je in kunt zwemmen, gaat er dan geen viezigheid van die kerkhof ondergronds naar dat beekje?

Een vriendin van mij zwemt altijd in een meer waar vlakbij een kerkhof zit, sinds ze daar gezwommen had, had ze ineens last van haar uitval. Ze denkt nu dat het door dat kerkhof komt doordat er mensen begraven zijn en dat het allemaal naar dat meertje toe gaat, ik zelf denk dat het niet waar is, maar je weet maar nooit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
989

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk het ook niet. Menselijke lichamen zijn natuurlijk afbreekbaar en volgens mijn weten komen hier geen giftige afvalstoffen bij vrij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... Geen probleem... je beren op de weg gaan verzinnen...

Ga daar zitten, voel even goed en luister naar je gevoel, is altijd de juiste weg...
Voelt het goed, dan doorgaan, is het anders stop er dan mee.. werkt altijd en overal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een kerkhof komt vooral methaangas vrij uit de lichamen. De rest wordt afgebroken en verteerd door minuscule organismen. Dus zeker geen oorzakelijk verband.It's all in the mind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi.

ik weet zeker dat het in haar hoofd zit.
het is namelijk technisch gezien onmogelijk.
als je maar genoeg stressed verlies je je haar, dat is dan wel weer waar.

grtz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding