Heeft een lage bloeddruk te maken met het altijd koud hebben?

Ik heb het namelijk allebei: een lage bloeddruk en heb het heel erg snel koud (koude handen, blauwe lippen etc). Wie weet het? En, tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (3)

Ja, warme chocomelk drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat het wel met elkaar te maken kan hebben, er zijn in ieder geval genoeg mensen die het hierover hebben als je op Google zoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het antwoord is ja . Heb je al stappen genomen om het te verhelpen ? Ik weet niet of je rookt , maar als dat het geval is , meteen stoppen. De specialist heeft meer oplossingen.