Wat is de beste manier om af te vallen zonder dat je eke dag mort sportem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist niet veel brood!!! Zit bombol koolhydraten endat zijn de dikmakers!!!! Niet doen hor!!!!

Antwoorden (6)

Gezond eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond eten helpt al heel veel!

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeveel weeg je? En hoelang ben je en hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fietsen naar school miss en een paar dagen in de week sporten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aantal calorieen berekenen die je per dag kan eten om op gewicht te blijven (via internet kan je formule vinden) en dan minder dan dat aantal cal eten, dan val je gegarandeerd af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat niet ongezond?
Gezond eten( niet teveel, niet te weinig), genoeg bewegen en vooral niet je ontbijt, middag- of avondeten overslaan want dan ga je tussendoor snoepen.
Weet dit uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, begin met 2 a 3 uur voor slapen gaan niks meer eten...

Beste manier en voor de rest NORMAAL eten niks mis mee..
Succes