Weet iemand wat een leuk muziek vestival die niet al te duur is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bevrijdingsfestival in Haarlem!! (=gratis)

Antwoorden (5)

BOA; bavaria open air,
ongeveer 60-80 euro.
Altijd bij bavaria in Lieshout!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Festival Mundial in Tilburg. Leuk en niet duur. Tikje alternatief, maar er komen ook 'grote namen'. Vorig jaar b.v. N.E.R.D.

Toegevoegd na 41 seconden:
Tickets kosten maar iets van 15 euro per dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werfpop (leiden) is gratis, vorig jaar kwamen aux raus, moke en de jeugd van tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parkpop 100% gratis in den haag! Leuke sfeer!! Veel plezierr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Emporium,ongeveer 45 euro voor een kaartje!!