Als je nog geen 16 bent en de politie betrapt je op roken, krijg je dan een boete?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja natuurlijk, roken is verboden t/m 18 jaar. En je gaat de bak in voor 2 dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
bron?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gek zeg! Met 16 mag je al wel legaal tabak kopen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wtf hahaha diegene die dit heeft geplaatst moet nog flink wat leren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel eens van sarcasme gehoord?
Nee, je mag het alleen zelf niet kopen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, jij kunt geen boete krijgen als je rookt en je bent nog geen 16 jaar.
Alleen een verkoper die rookwaar verkoopt aan iemand onder de 16 jaar krijgt een boete als hij betrapt wordt.
Een controleur van de Voedsel-en Warenautoriteit kan hem die boete opleggen.