Hoe verander je een antwoord?

Soms geef ik iets te sarcastisch antwoord op een vraag, dan wil ik dat later veranderen, hoe moet dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan helaas niet. Je kan wel je antwoord verwijderen (door op de knop 'verwijderen' te klikken) en een nieuw antwoord te geven.

Je kan een 'reactie' geven op jouw eigen vraag. Daarin kan je aangeven dat 't je spijt..... Toegevoegd na 1 minuut: 'eigen vraag' = 'eigen antwoord'

Je kunt je antwoord aanvullen. Maar misschien is het verstandiger jezelf aan te leren iets langer na te denken voor je een antwoord geeft.

Het is al een goed teken dat je je ervan bewust bent dat je hier op een normale manier met de mensen moet omgaan. Als je zo aan het katten bent, ben je dan wel op de juiste plek of een site als deze? Het is voor jou waarschijnlijk beter om niet gelijk te reageren maar wat langer nadenken over je antwoord. En je dan ook afvragen: hoe zou IK dat vinden als mensen dat tegen me zeggen? Niet leuk hoor als je een rot-antwoord in je mail vindt. Reageer normaal. Dan hoef je ook je eigen antwoord niet te verwijderen. En bij de antwoorden die je gegeven hebt die niet zo aardig zijn, stuur even een sorry-reactie. En vanaf nu: even langer nadenken en een antwoord met toegevoegde waarde proberen te formuleren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100