Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je de achterkant van een Iphone 3Gs veranderen?

Ik heb een Iphone en er ziteen behoorlijk wat krasjes op. Ik heb een witte achterkant maar nu wil ik een nieuwe acterkant. Is vervangen mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
517

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat lijkt me wel. Als je beeldscherm kapot is kan je die ook laten vervangen. Anders moet je het even googlelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een collega van mij heeft pas een nieuwe achterkant gekocht bij een winkel die telefoons ook repareert, maar omdat ik niet weet in welk deel van Nederland je woont, voeg ik een link toe van de gsm dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep. Als je ff googled zijn is er een bedrijfje dat ze voor $90 dollar vervangt door hele sterke bijna krasvrije achterkanten. Ze zijn zwart en in het licht donkerpaars
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook gewoon zo'n hoesje/case er om heen doen dan zie je er ook niks van en het is een stuk goedkoper dan een nieuwe achterkant!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook speciale stickers voor op de achterkant van een iPhone of iPod touch. Dit voor komt alle krassen op de achter kant! Ik heb dot zelf ook met panterprint zit nog gen krasje op mijn achterkant!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding