Hoe kan je de imago van de security bij evenementen kunnen verbeteren?

De beveiliging bij evenementen worden vaak gezien als vervelend en noodzakelijk. Hoe kan de security zelf ervoor zorgen dat ze niet meer als vervelend worden gezien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Professioneel gedrag en nette kleding doet een hoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg voor een vriendelijke uitstraling. Net uiterlijk. Nette kleding. Professioneel gedrag. Zorg er verder voor dat de huisregels duidelijk worden gecommuniceerd bij de ingang. Dit voorkomt verrassingen voor het publiek.

Types, die met hun spierballen aan de poort lopen te showen en de vrouwelijke bezoekers lopen te checken moet je niet in dienst willen hebben.

Verder is het voor iedereen wel duidelijk dat er bij evenementen tegenwoordig beveiliging wordt ingezet. De noodzaak is wel duidelijk. Inzet van beveiliging wordt daardoor, als er proffessioneel wordt opgetreden, niet snel meer als vervelend ervaren.