word iedere x gebeld door een 06, als ik terug bel (met div nummers) krijg ik voicemail van vodafone hoe kom ik erachter van wie dit 06 nummer is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

door op google in te typen: persoon zoeken op telefoonnummer. dan moet je op een site klikken waar je dat kan zoeken. als het goed is weet je dan van wie het nummer is! succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, klonk leuk maar het lukt niet
Je kan ook aangeven bij je provider dat je lastig gevallen word! uiteindelijk krijg je dan van hun te horen wie het is.. Gaat wel een tijdje overheen...