Kun je Windows programma's op de iPhone downloden en gebruiken?

Is er een app ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat zal niet echt gaan. Wel is er een emulator verschenen op de iPhone, waarmee het toch mogelijk wordt om heel simpele windows programma's te draaien, denk aan notepad en calc. Dit is meer een experiment van iemand die heeft bewezen dat het kan. Praktisch is het niet bruikbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is als het goed is een app die je bij de boot de keuze geeft tussen apple en windows mobile voor je iphone. Weet alleen niet oftie in de appstore staat. Zal wel niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat niet in de appstore, werkt namelijk alleen als de iPhone gejailbreakt is.
Je kan wel win 3.11 en win 95 draaien. Na een jailbreak naar cydia gaan en dan "doze" downe. Niet echt praxtish maar het kan. Met de 3g niet aan te bevelen