wat heeft zo'n site als banaanmetoor.nl voor zin verdienen hier mensen geld mee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

dit soort sites is inderdaad opgericht om dmv humor of absurditeit bezoekers te trekken.
de maker van de site hoopt dat die site 'viral' gaat, ofwel dat opeens iedereen het erover gaat hebben op bijv. facebook, msn, maar ook goeievraag.
jij hebt dus nu de maker al geholpen zijn doel te verwezenlijken.

het gevolg is dat er heel veel unieke bezoekers op de site komen, en die vertegenwoordigen een bepaalde waarde.

zo kan de maker besluiten om er opeens heel veel advertenties op te zetten, en krijgt zo inkomsten.
of hij kan bijvoorbeeld het domein verkopen aan chiquita ofzo, want die willen graag die extra bezoekers hebben.

mvg,
bananenman (met 2 oren)