Bier smaakt zo lekker omdat je er ooit meerdere keren op een prettige manier dronken van bent geworden. Je hersens onthouden dat en zeggen bij een volgend biertje "lekker!"
Je hersenen doen ongeveer hetzelfde bij andere dingen als koffie of als je een roker bent bij sigaretten.
De koffie op je werk kan verschrikkelijk zijn, maar bij regelmatige inname ga je zelfs het ergste bocht waarderen omdat er cafeïne in zit: het is de truc die je hersens met je spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bier smaakt helemaal niet lekker, het is vies! Niet te begrijpen waarom mensen dat willen drinken. Om stoer te doen of zo. Helemaal niet nodig. Zo bitter, bah!
Amadea