Waar vind ik een goede goedkope drive in dj show voor mijn bruiloft...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Virtual dj
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste

Een goede en goedkope drive in show is niet de beste combinatie.

zoals het spreekwoord luid goedkoop is duurkoop

het licht er natuurlijk wel aan wat je goedkoop bedoelt.

Voor de een is 200 euro al veel geld voor de ander 600 euro

Het belang is dat je een goed feest wilt en dat krijg je nooit voor elkaar als je een paar jonge knulletjes inhuurt met een goedkoop bij elkaar gesprokkelde geluid installatie en dito licht show.

Kijk anders even bij bruiloftdj-driveinshow.nl

Die hebben betaalbare drive in shows met hoge kwaliteit vanaf 375 euro

mijn advies stunt niet met je bruiloftsfeest daar krijg je alleen maar spijt van maar dat is dan achteraf en niet meer te veranderen.

mvrg ronald