Recente muziekstijl

Wat is de laatst uitgevonden muziekstyle ik zat zo te denken saam dubstep.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dubstep bestaat alweer een jaar of 10 en is een samentrekking van dub en two step en zodoende niet een volledig nieuwe muziekstijl. Ook zijn er weer een aantal aftakkingen van dubstep ontstaan zoals drumstep.

Het is zodoende heel moeilijk om te zeggen wat de nieuwste muziekstijl is, want heden ten dagen worden immens veel crossovers gecreëerd en kun je moeilijk je vinger leggen waar een bepaald genre begint en eindigt. Ik denk wel dat dubstep een van de meest invloedrijke nieuwe genres van het afgelopen decennium is geweest.