Ben jij Gabrielle van berkel?
Als iemand erg tegen de draad ingaat en vaker net vriendinnen is dan met ouders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand is meestal dan heel tegendraads , weinig willen doen alleen wat diegene wil en dat is meestal niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan het gedrag en de manier hoe die in het leven staat als puber. Dat een puber heel anders doet, dan normaal/voorheen.