Hoeveel geef Ik uit in mijn hele leven??

We hebben een grote ford en we hebben GEEN uitkering ook wonen we in nieuwbouw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Koop een rekenmachine en tel op wat je in 1 maand uitgeeft en vermeningvuldig met 12 dan weet je wat je in een jaar uitgeeft en dat laatste jaarbedrag vermenigvuldig je met het aantal jaar dat je gokt te leven (wanneer je situatie veranderd ff herberekenen) ;)