Wat zou jij een ander beslist afraden om te doen wat jezelf ( met alle negatieve gevolgen van dien ) wel hebt gedaan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je hart vergeten en op je mind (gedachten) vertrouwen...
Doe dat niet meer...

Luister naar je hart, dat laat je altijd zien hoe je moet handelen en wijk daar nooit vanaf...

Vele vele malen moest ik dat ervaren, en ik laat mijn hart altijd mijn richting bepalen en dat voelt goed, maar is wel heel spannend want als je naar je hart luistert, brengt het je op plekken waar je het niet meer snapt... Maar het hart is er wel altijd en de mind niet...

Zoals een waarzeggende zigeunervrouw mij ooit meedeelde: Als er strond aan de knikker is, is het verstand pissen...

Maar het hart werkt altijd, vertrouw daarop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig gezegde van die Zigeuner, die houden we d'r in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je sandesh... Much obliged...

Andere antwoorden (14)

Poging tot zelfdoding.

(Hé, jij stelt de vraag...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beterschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lang, lang geleden. Ik heb ervan geleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar - bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer iets in je leven dat mislukt is :) Sorry, is botte opmerking. Goed dat je er nog bent en nog beter dat je ervan geleerd hebt.
+1 voor je eerlijkheid.
Een auto kopen zonder eerst de compressie van de cylinders te laten meten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je eigen woning verhuren aan een vriend(in).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha... Ja, dat lijkt me een recept voor ruzie. Net als een auto verkopen aan een collega.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei, die heb ik eerder gehoord.
trouwen met mijn ex...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij wil toch niet met hem trouwen?
Lenen bij de DSB-bank
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar België verhuizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er gebeurd?
Je nagels proberen te knippen met een puntenslijper.

(Ik was 6 jaar ofzo toen. Ik moet nog rillen als ik er aan terug denk...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beginnen met roken en/of drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een bedrijf blijven werken waar je het niet naar je zin hebt.

Stickie roken.

Teveel drinken (doorzakken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je laten leven door een verslaving..of ja...verslaafd raken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als volwassenen je keelamandelen laten verwijderen. AUW PIJN MAANDEN LANG NOOIT DOEN.
blowen
secondelijm tussen je vingers proberen.
een iphone kopen (neem gewoon de blackberry)
met een lolly in je mond lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dora;

Ik raad iedereen af zijn gevoel van verliefdheid voor iemand die daar duidelijk ontvankelijk voor is stil te houden en af te wachten wat die ander doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken of je al fietsend je voorwiel zo kunt draaien dat die precies in de rail-gleuf van een spoorwegovergang past....

(ter verdediging: ik was 6)