Wat zou jij een ander beslist afraden om te doen wat jezelf ( met alle negatieve gevolgen van dien ) wel hebt gedaan ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hart vergeten en op je mind (gedachten) vertrouwen... Doe dat niet meer... Luister naar je hart, dat laat je altijd zien hoe je moet handelen en wijk daar nooit vanaf... Vele vele malen moest ik dat ervaren, en ik laat mijn hart altijd mijn richting bepalen en dat voelt goed, maar is wel heel spannend want als je naar je hart luistert, brengt het je op plekken waar je het niet meer snapt... Maar het hart is er wel altijd en de mind niet... Zoals een waarzeggende zigeunervrouw mij ooit meedeelde: Als er strond aan de knikker is, is het verstand pissen... Maar het hart werkt altijd, vertrouw daarop...

Poging tot zelfdoding. (Hé, jij stelt de vraag...)

Een auto kopen zonder eerst de compressie van de cylinders te laten meten.

Je eigen woning verhuren aan een vriend(in).

trouwen met mijn ex...

Lenen bij de DSB-bank

Naar België verhuizen.

Je nagels proberen te knippen met een puntenslijper. (Ik was 6 jaar ofzo toen. Ik moet nog rillen als ik er aan terug denk...)

Beginnen met roken en/of drinken.

Bij een bedrijf blijven werken waar je het niet naar je zin hebt. Stickie roken. Teveel drinken (doorzakken)

Trouwen.

je laten leven door een verslaving..of ja...verslaafd raken....

als volwassenen je keelamandelen laten verwijderen. AUW PIJN MAANDEN LANG NOOIT DOEN. blowen secondelijm tussen je vingers proberen. een iphone kopen (neem gewoon de blackberry) met een lolly in je mond lopen.

Ha, die Dora; Ik raad iedereen af zijn gevoel van verliefdheid voor iemand die daar duidelijk ontvankelijk voor is stil te houden en af te wachten wat die ander doet.

Kijken of je al fietsend je voorwiel zo kunt draaien dat die precies in de rail-gleuf van een spoorwegovergang past.... (ter verdediging: ik was 6)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100