is oneindig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens het is on eindig en bestaat uit vele onbekende sterrenstelsels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens, loopt oneindig door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal nergens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens
Denk maar eens na , als er een einde zal zijn is het moeilijk voor te stellen hoe dat er uit zal zien
En daarom zegt iedereen dat het oneinig is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is oneindig als je goed na denkt dan kan je al denken dat het oneindig is want achter elke muur moet een andere ruimte achter zitte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand weet zeker of het oneindig is want de energie van de oerknal heeft pas een x hoeveelheid lengte afgelegd. We kunnen trouwens ook maar een beperkt deel zien omdat we maar 5 miljard jaar ver kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof dat het heelal ergens eindigt waar wij nooit zullen kunnen komen, en dat het is een andere wereld, een ontzettend klein blokje is waar alles wat in het heelal is in zit:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan het einde van de straat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar het begint ...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens, het heelal breidt zich steeds verder uit met ong. 1km/sec
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een gedoofde zon, vanaf dan gaan de planeten onderkoelen. Elk leven gaat dood en langzamerhand raken planeten elkaar of meteorieten. Dat ga bij elk sterrenstelsel zo tot er niets meer over is. Als in hoever het heelal rijkt is onbekend. Niets is oneindig.