Op 0:50 minuten van mijn bron valt een baby penguin en staat weer op. Ze kunnen helemaal naar voren buigen, dat ze met hun snavel de grond aanraken. Als ze omvallen rollen ze weer terug naar de houding dat ze met hun buik op de grond liggen. Vanuit deze houding kunnen ze hun poten op de grond zetten en weer omhoog buigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk dat is dan nog het beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt ;)
Leuke film trouwens, March of the penguins.

Andere antwoorden (4)

Voetje voor voetje...

Toegevoegd op 01-06-2009 19:43:44
Met alle respect voor die liefdevolle man, hoor...:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het was XiniX daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix, je bent een beetje paranoide...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je hoeveel antwoorden van mij gewist worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Duimpjes moeten gaan over inhoud, niet over persoon. Deze mijnheer laat zien dat het ook zonder handen kan. Een pinquin is lichter en heeft ook nog zijn vleugels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Xinix:
Weet je hoeveel antwoorden je geeft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja tuurlijk weet ik dat, maar ik heb toch dezelfde rechten als jij of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en ik heb soms het gevoel dat het 2 personen zijn. Op het ene moment hele informatieve goeie antwoorden. En het andere moment denk ik, wtf...? No offence trouwens, het blijft toch altijd het oh-zo-onpersoonlijke internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben één hoor...
Maar heb wel vele kanten, meer dan twee...
Met krabbelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pinguins zien er altijd als houten klazen uit, maar ze zijn best lenig. Ze zetten een voet onder hun schouder en stappen gewoon op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow echt waar O.O?!
Op dezelfde manier waarop alle vogels opstaan. Met behulp van de spieren in de voet (afzetten) en buik om het evenwicht te bewaren. Een pinquin is geen vaste buis, maar heel flexibel.