Als je een klein beetje foundation op je gezicht hebt, wordt je dan niet bruin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (2)

Als er een factor in je foundation zit beschermt dit je huid tegen de zon. Je wordt wel bruin. Als je onder de zonnebank gaat kun je het er beter afhalen dan is deze bescherming niet nodig omdat de schadelijke stoffen niet in de lampen van de zonnebank zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel hoor, foundation (zeker een normaal, dun laagje) houdt de zon niet tegen. De zon zet echter wel al je poriën open (zweten), dus het is extra belangrijk dat je je gezicht 's avonds goed schoonmaakt.

Verder is het aan te raden om altijd een foundation met SPF (Sun Protection Factor) te gebruiken, ook in de winter. Dat is veel gezonder voor je huid, en in de zomer verbrand je minder snel. Ik neem aan dat je ,nadat je je opgemaakt hebt, weinig zin hebt om dan nog met zonnebrand te smeren. Dan is al die moeite voor niks.. :)