Zijn er fotowedstrijden waar je aan mee kunt doen, als je hele mooie natuurfoto's van eilanden hier in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ga daar maar niet van uit, ik geloof dat men daarvoor wel naar mooie bounty eilanden gaat. zulke mooie witte stranden met palmbomen hebben we hier helaas niet.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet alleen witte stranden zijn mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sjonge jonge, Zei ik dat de stranden hier niet mooi waren? maar waarom wordt dan steeds het buitenlandse strand gebruikt foor mooie foto's? Maar dank voor de min!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die f moet een v zijn, dat komt door de snelheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Min was niet van mij, dan had ik dat wel vermeld.
Er worden ook veel foto's van niet witte palmboom stranden gebruikt voor vanalles en nog wat.
verder is het geen antwoord op de vraag er bestaan namelijk erg veel fotowedstrijden waar de vragenstelster terecht kan met haar foto's.
Vaak georganiseerd door de plaatselijke fotograaf of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik er idd niet bij vermeld gewoon vergeten...ik was ik de ban van het warme witte strand zoals je ze hier niet hebt en dus alleen maar van kan dromen en dan vergeet je wel eens iets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dromen over witte palmstranden is idd wel erg aanlokkelijk met die kou hier , ik doe ff met je mee :)
Zie onderstaande link, daar zit vast wel een wedstrijd bijnwaar je aan mee kan doen
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die is er, het is de nationale en dus voor alleen in Nederland gemaakte plaatjes.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoom.nl heeft maandelijkse wedstrijden