Wat is de mooiste gedachte die u ooit gedacht heeft?

"Wie zijn gedachten niet in de verte stuurt, zal zorgen vinden in zijn nabijheid" (Confucius)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Verliefdheid toont de mens hoe hij altijd zou moeten zijn.
(Anton Tsjechov)

Liefde moet zijn als een boom, met zijn wortels diep in de aarde maar met zijn takken uitgestrekt naar de hemel.
(Bertrand Russell)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De schoonheid van de regenboog valt in het niet bij jouw uiterlijke vertoning.

Toegevoegd op 03-06-2009 13:48:11
kon ik ook maar zeggen dat de inhoud beter was dan ieder boek.. dat was niet het geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het idee dat mijn beide ouders weer bij elkaar zijn in de 'hemel' en met elkaar aan het dansen zijn.
Iets wat ze in hun jonge jaren voordat ik geboren werd graag samen deden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mooiste gedachte kan ik je niet geven, maar wel de mooiste stilte ooit...

...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlak na het onwaken: "Heeeee, ik ben er nog. Gelukkig."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal bij een baby/kind van familie of vrienden "wow ik zou echt alles doen om jou te beschermen"

Is het laatst wat ik me kan herinneren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gedachte: Alles is mogelijk, zolang je het maar wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 !!