Zijn er kerst acties waar je iemand in het zonnetje kan zetten door haar/hem op te geven?

b.v. voor een kerstpakket of iets heel anders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik weet zo niet van dergelijke acties (als vorig jaar bij RTL4) maar...waarom zul je zelf niet zoiets organiseren? Dan weet je tenminste zeker dat iemand in het zonnetje gezet wordt. Als je iemand ergens "opgeeft" moet je dat vaak maar afwachten. Vul een doos met leuke en lekkere dingen of geef een pluim (http://www.pluimen.nl). Dat kan al vanaf 15 euro.

Doe dit bijvoorbeeld met familie/vrienden/collega's. Dat iemand zich voor je heeft ingezet is volgens mij heel speciaal en is de ware kerstgedachte! (-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt online kaarten bestellen? Kerstcircus bijvoorbeeld of bedoel je echt een show op tv? Ik vind je vraag niet helemaal duidelijk! (oja ik geef een kaartje voor de winter efteling :P)