Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je als je schijnzwanger ben ook een positieve test krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
10K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel voor de snelle reactie
ben er erg onzeker over had gisteren namelijk gelezen op een ander forum dat dat wel kon
ik ben er namelijk ook heel vroeg achter gekomen dat ik zwanger ben namelijk 2 weken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had namelijk afgelopen donderdag een positieve uitslag in me hand

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee want anders ben je niet schijnzwanger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dan heb je niet genoeg hcg in je urine als je niet zwanger bent om de test positief te laten worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die test toont bepaalde hormonen aan die zullen ontbreken als je niet zwanger bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrouw die in de toestand van schijnzwangerschap verkeert, is in dat geval overtijd en ze heeft enkele van de vele zwangerschapssymptomen (onder andere misselijkheid, overgeven, moeheid, behoefte aan extra slaap, gewichtstoename, opgeblazen gevoel, meer zin in andere soorten eten, vaker plassen, pijnlijke, grotere of gevoelige borsten of tepels, verhoogde temperatuur, verhoogde hartslag, beter ruiken/meer dingen vinden stinken). De vrouw heeft een vermoeden dat ze zwanger is, maar een zwangerschapstest toont aan dat dat niet zo is.

Een van de oorzaken van schijnzwangerschappen is het té bewust bezig zijn met zwanger worden (maar dat geldt niet voor iedereen die schijnzwanger is). Na verloop van tijd, maar later dan normaal, komt meestal dan toch de menstruatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding