Ze zeggen altijd: een hond lijkt op zijn baas..

Wie kan dat middels voorbeelden bevestigen? In mijn geval klopt het: k had een rottweiler.. wat voor type vrouw zou ik dan zijn..
:-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vind het wel grappig dat Pim Fortuin Cavalier King Charles Spaniels had - die hebben, net als Pim's roze dassen, óók iets liefs door hun vacht en grote ogen. Weet iemand wat voor soort hond Rita Verdonk heeft? Je zou bijna denken dat het een terriër-soort moet zijn, maar er zijn meer dan 150 verschillende ras-terriërs - suggesties zijn welkom......

overmoedig met een klein hartje ;-) ik heb een westhighland white terrier. Toegevoegd op 14-06-2009 21:34:22 ach we zijn beide zwaar lui

Rottweilers liggen meestal graag op de bank te hopen op een inbreker met een lekkere kluif. Toegevoegd op 14-06-2009 21:39:04 Ik ben ook net een kat; soms fel maar meestal lui ;-)

Zie: http://www.tanmonkey.com/fun/dog-looks-like-owner.php

Allebei een baard en een vrolijk karakter. Dwerg-schnauzer zilver-zwart

Ja..we lijken op elkaar. Zijn beide niet stoer, enkel als het echt nodig is. Mijn haar is een rommel en die van hem ook. Maar we zijn beide erg trouw..vooral aan elkaar. Het is mijn alles!

Met mijn hond klopt dat wel een beetje... Hoewel ik nog steeds eigenwijzer ben dan mijn hond. En ik ben nog steeds de baas in huis...

Ze zijn allebei 'hondstrouw', proberen altijd hoger te komen in de roedel (probeer ik thuis ook al járen), mogen graag met een bal spelen, stukkie zwemmen en plassen overal.... (!)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100