Ze zeggen altijd: een hond lijkt op zijn baas..

Wie kan dat middels voorbeelden bevestigen? In mijn geval klopt het: k had een rottweiler.. wat voor type vrouw zou ik dan zijn..
:-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al gestedl: http://www.goeievraag.nl/vraag/verbintenis-uiterlijk-hond-baasje.12094

Het beste antwoord

Ik vind het wel grappig dat Pim Fortuin Cavalier King Charles Spaniels had - die hebben, net als Pim's roze dassen, óók iets liefs door hun vacht en grote ogen.
Weet iemand wat voor soort hond Rita Verdonk heeft?
Je zou bijna denken dat het een terriër-soort moet zijn, maar er zijn meer dan 150 verschillende ras-terriërs - suggesties zijn welkom......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

overmoedig met een klein hartje ;-)

ik heb een westhighland white terrier.

Toegevoegd op 14-06-2009 21:34:22
ach we zijn beide zwaar lui
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rottweilers liggen meestal graag op de bank te hopen op een inbreker met een lekkere kluif.

Toegevoegd op 14-06-2009 21:39:04
Ik ben ook net een kat; soms fel maar meestal lui ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna goed! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedere rottweiler heeft precies dezelfde voorkeuren natuurlijk.
Zie: http://www.tanmonkey.com/fun/dog-looks-like-owner.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prachtig ;-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee mn plaatje gejat ;-) http://www.goeievraag.nl/vraag/verbintenis-uiterlijk-hond-baasje.12094
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé Naatje welke van de vier ben je dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé Naatje, Sorry, maar niet van jou gejat hoor, maar zelf even gegoogled op "dog looks like owner".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ feniks..nee niet mijn afbeelding maar het plaatje heb ik eerder gebruikt...
Allebei een baard en een vrolijk karakter.
Dwerg-schnauzer zilver-zwart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie de overeenkomsten hoor, dat snorretje, en die baard! alleen de wenkbrauwen van de hond zijn iets borsteliger :) wat een poepie! (die hond dan he..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@krullenkoppie: Dus jij vind de hond schattig maar Ed niet terwijl je wel veel overeenkomsten ziet?
Ja..we lijken op elkaar. Zijn beide niet stoer, enkel als het echt nodig is. Mijn haar is een rommel en die van hem ook.
Maar we zijn beide erg trouw..vooral aan elkaar.
Het is mijn alles!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mijn hond klopt dat wel een beetje...

Hoewel ik nog steeds eigenwijzer ben dan mijn hond. En ik ben nog steeds de baas in huis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn allebei 'hondstrouw', proberen altijd hoger te komen in de roedel (probeer ik thuis ook al járen), mogen graag met een bal spelen, stukkie zwemmen en plassen overal.... (!)