kan je bij TNT ook bekijken hoelaat ze je pakketje komen bezorgen?

ik heb namelijk iets bestelt bij bcc, en daar stond dat je kon zien wanneer je pakketje bezorgt werd in tijdblokken van 2 uur.

Toegevoegd na 10 minuten:
en weet iemand ook mischien wanneer ze beginnen met bezorgen en wanneer ze eindigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wellicht deze week wat lastiger gezien de stakingen

Antwoorden (5)

www.bcc.nl rechtsboven, orderstatus, dat is van de BCC.

Bij TNT kan je dat niet zo precies zien, ik vraag me dus ook af of BCC wel via TNT verstuurd.

Bij TNT kun je alleen zien hoever je pakketjes is als de leverancier via TNT verstuurd en je de Track & Trace code geeft.

Ik denk dat BCC met zijn eigen bezorgers werkt, waardoor hun op de hoogte zijn van de route van de chauffeur en hoe laat deze dus ongeveer bij je is.

Toegevoegd na 5 uur:
na toevoeging: ligt aan de wijk en de bezorger, pakketjes kunnen vanaf 9 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds bezorgd worden

Toegevoegd na 5 uur:
correctie half 10 hoewel onze bezorger zijn dat ze 21:00 uur zichzelf moeten afmelden op hun lokatie.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
TNT Post streeft ernaar uw pakket de eerste werkdag na aanbieding te bezorgen. Op welke bezorgdag en op welk tijdstip de zending precies bezorgd wordt, is onder meer afhankelijk van plaats en soort pakket.
TNT Post biedt een pakket tweemaal aan. Uitzonderingen hierop zijn: Aangetekende post, Garantiepost en pakketten afkomstig uit het buitenland. Deze worden eenmaal aangeboden. De aanbieding vindt plaats op werkdagen tussen 09.00 uur en 21.30 uur.
13 jaar geleden
voor het volgen van je pakje heb je een code nodig met deze code kun je naar de site van tnt track en trace hier moet je de code ingeven waarna je kunt zien waar het pakje is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het exacte tijdstip is niet te zien. je kan via tractrace.nl wel zien waar het pakket zich op dat moment bevind. wanneer het in de bezorglijn zit kun je er vanuit gaan dat het die dag bij je bezorgd zal worden. als het een klein pakket is komt deze met de postbode een groter pakket zal met de pakketdienst komen. maar een exacte tijd is nooit aan te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal dan van BCC een Track&Trace code gekregen hebben. Daarmee kun je precies volgen waar je pakketje is, bijvoorbeeld in het distributiecentrum of onderweg met de chauffeur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Je begrijpt de vraag niet. Vraagsteller/vraagstelster vraagt niet hoe hij/zij z'n bestelde pakketje kan volgen, maar hij/zij wil weten of TNT ook in tijdsblokken van twee uur bezorgt. Nee dus.
Wilt u weten waar uw pakket zich bevindt? Volg uw zending in binnen- en buitenland, voor pakket en pallet!
www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/uw...volgen/index.aspx - In cachePakketten ontvangen en versturen | TNT Post
Pakket versturen. Uw pakket zelf frankeren en bij u thuis op laten halen ...
www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/ - In cache - Vergelijkbaar