ik ben 15, en heb haar op mijn voeten, kan je dat scheren o.i.d.

(ben een man, en je zie bijna nooit mannen met behaarde voeten, ik vind het zelf ook niet zo mooi.
Ik doe liever er zelf iets aan dan dat ik naar iets toe moet!!

Toegevoegd na 5 minuten:
als je het afscheert komt het dan terug (snel terug)??

Weet jij het antwoord?

/2500

je kan af en toe wat ontharing creme gebruiken of harsen als je een beetje pijn kan verdragen werkt wel beter

Ja dat kan je natuurlijk scheren! Maar je vroeg ook "o.i.d.", dan is onderstaand misschien ook een optie.....

Echt iedereen heeft haar op zijn of haar voeten! Dus vreemd is het sowieso niet! Maar niet iedereen houdt van harige voeten, dus is het wel zo fris als je er iets aan doet (MANNEN, HERE THIS CALL!!) :p Je kunt het gewoon afscheren of laten harsen (ligt er een beetje aan of het 3 haartjes zijn of een hele bos).. Top dat je er iets aan wilt doen! Vrouwen houden er echt niet van (maar het is nou ook weer geen ramp hoor).. Zorg echter dat je het Hobbit-effect voor blijft! Ik scheer mijn voetjes ook altijd hoor :D

Als je er echt mee zit kun je het beter bleken dan verwijderen. Bij verwijdering komt het altijd hardekkiger terug, dikker en donkerder. En moet je het continue met een hoge frequentie blijven verwijderen en ben je een slaaf van je zelf. Dus dan ben je nog verder van huis. Mijn advies is of niets aan doen en accepteren zoals het nu is of bleken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100