is het bij 1 maand verkering handig om zo'n vriendschapschapsketting te kopen?

ik heb volgende week 1 maand verkering en wil dus zo'n ketting kopen, maar is dat al verstandig,

Toegevoegd na 10 minuten:
ik heb een ketting van 24 euro op het oog, en dan komen de kosten van een kettingdraadje (dus eigenlijk de ketting) er nog bij.

http://www.amanto.nl/breekhartjes-zilveren-hanger.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik draag nu ook een ketting (zilver), dus kettingen zijn voor mij geen punt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Als jullie verkering goed voelt, kun je altijd een kettinkje kopen natuurlijk. Koop echter geen hele dure ketting, dat kan altijd nog als jullie langer iets hebben. Maar een vriendschapsketting kan prima hoor.
Als het goed gaat samen en jullie willen allebei graag zo'n ketting: doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

"verstandig" is het nooit. Het is een emotioneel iets. Als jij vind dat het goed is voor jullie relatie dan kun je dat zeker doen.

Na 7 jaar verkering vind ik het nog steeds niet verstandig om zoiets te kopen omdat we allebei niet van kettingen houden..

Oftewel, denk er overna of het jou plezier doet, en je partner. En of jullie dit gaan dragen. Het beste kun je deze ook samen kopen, dan weet je gelijk of hij/zij het ziet zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ik had niet anders verwacht dan dat ik hier een min voor zou krijgen. Maar ik ben nu wel benieuwd naar waarom iemand materialisme om emotie te bevestigen verstandig vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je misschien emotioneel iets kunnen uitleggen. Ik zie het namelijk meer als een leuk iets en een verbinding tussen haar en mij waar we ook zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt of iets verstandig is. Of iets dus een rationele keuze is die je met je volle verstand maakt. Nee, dat is het niet. Maar het kan wel iets leuks zijn, iets waarmee je een emotionele binding hebt, iets wat uit je hart komt. Dus niet verstand-ig. Dat geeft ook niet, want je doet het niet vanwege het verstand, je doet het vanwege de emotie en de liefde. Iets heel anders dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dank je voor de uitleg :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks mis met dit antwoord, toch? Plus van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap die min ook niet echt
amigo
13 jaar geleden
van mij ook een +, ik vond het een prima antwoord
Als jij haar lief hebt en andersom dan kan dat toch. Dat is aan jou, maar hou het goedkoop he ;) !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is juist een heel leuk idee! maar je hebt tegenwoordig ook vriendschaps sleutelhangers met lieve beertjes een half gebroken hart met 1 love you enzo als je als jongen zijnde niet van ketting houd kan je dat ook nog doen natuurlijk

Toegevoegd na 2 minuten:
deze sleutelhanger kost 7,95.
en bij expo hebben ze het zowiezo en meerdere snuffel winkels. je bent goedkoper uit dan een hanger van 24 euro plus nog eens 2 malig ketting zit je al snel op 55 a 60 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, zo'n sleutelhanger is niet wat ik wil, ik wil echt een binding hebben. En ik heb echt wel wat geld voor haar over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zou ik ervoor gaan :)
Ik zou even overleggen.
Je ziet het aan de antwoorden, er zijn mensen die veel van hun partner houden maar NIET van zo'n ketting.

Als de jouwe er zo één is en je komt er "opeens" mee aanzetten zou hij dat als heel benauwend kunnen zien. en het veel zwaarder zien dan jij het misschien bedoelt.

en als je het erover hebt en hij vindt het ook een leuk idee dan ga je er fijn één kopen