Wat is bc met black berry??

Ik hoor soms mensen zeggen met een black berry ik stuur je een bc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Een bericht wat iedereen in je contact personen lijst krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bc is een broadcast message dan stuur je een PIN-bericht naar alle contact personnen in je lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat voor BroadCast. Dit is niet perse naar alle personen in je lijst. Het is een bericht aan 2 of meer mensen tegelijk. Je kunt zelf kiezen in je lijst wie hem wel en wie niet zullen ontvangen.