Kijken jullie wel eens naar de antwoorden op de tweede pagina?

Op de een of andere manier klik nooit door naar de antwoorden op de tweede pagina. Zijn er mensen die dit ook niet doen. Ik weet van mezelf namelijk niet waarom niet.

EDIT
Daarmee bedoel ik niet bij mijn eigen vraag, maar andermans vragen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb interesse in de antwoorden die bij iedere vraag horen. Dus als ik bij pagina 1 begin, ga ik net zo lang door totdat ik het laatste antwoord heb gezien. Daarnaast vind ik het ook niet fair naar de andere toe, die ook de moeite hebben genomen om hun antwoorden te formuleren.

persoonlijk doe ik het wel, tenzij ik de vraag die gesteld is eigenlijk niet zo leuk vind. maar negen van de tien keer dus wel

Meestal wel, zeker als de vraag me aanspreekt...!

Zeer zeker... En op de derde, en vierde, en vijfde, en zesde etc. pagina... Nagelang wat er nieuw bij is gekomen...

Inderdaad, als ik geïnteresseert ben ik die vraag, kijk ik ook naar de 2e pagina. Als uit de antwoorden op de 1e pagina het antwoord voor mij al duidelijk is, klik ik vaak niet door.

ik altijd ...

Usability ding is dat, als direct onder de vraag ook een knop voor de tweede pagina zou staan, zou je zeker weten eerder doorclicken. Daarmee bedoel ik dat de knop zichtbaar is zonder dat je moet scrollen.

'k zou niet weten waarom je dat niet doet. Luiheid? Als de vraag me interesseert kijk ik alle antwoorden af.

Ik geef nog geen antwoord, want ik wil op de tweede pagina staan... Toegevoegd op 18-06-2009 18:48:58 Mislukt...

Ja, maar als er teveel onzin staat dan lees ik maar een klein deel. Ik geef de voorkeur aan kort en bondig geformuleerd. Wie daarmee begint wordt altijd altijd gelezen voor het belangrijkste deel.

Meestal lees ik de antwoorden omdat ze me interesseren. Dat betekent dat ik ook de antwoorden op de tweede, derde en verdere pagina's zal lezen. Een enkele keer gebeurt het dat de antwoorden niet interessant zijn. Dan interesseren ze me bij nader inzien toch niet. In zo'n geval haak ik al halverwege de eerste pagina af. Maar dat is een uitzondering.

Als ik de vraag interessant vind, lees ik alle antwoorden. Ik heb wel een voorkeur voor kort en bondig. Soms haak ik wel eens af bij lange verhalen maar als ze me raken of boeien geef ik ze meestal een duimpje omhoog.

Nee nooit... Ik kijk zelfs helemaal geen antwoorden van anderen... En ook niet naar die van mij...

Ik lees vaak alle pagina's die bij een vraag horen. Mensen hebben hun antwoorden niet voor niets geformuleerd. Het gebeurd zelden dat ik alleen de eerste pagina lees, maar als ik dat doe dan komt dat doordat het ' meest perfecte' antwoord daar staat.

ik klik bij alle vragen die ik heb beantwoord op volgen, en lees alle mails. dus 1e of 2e pagina het verschil is er voor mij niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100