Mijn dochter vindt vaak plastic "stafjes" op straat. Waar zijn die van?

De stafjes zijn ongeveer 8 cm lang. kleuren: rood, geel, roze, misschien wel alle kleuren van de regenboog. Geen idee, maar ik ben zo benieuwd waar ze van zijn...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Overig
1K
ronron1212
10 jaar geleden
Heb je er een foto van?
Kristal
10 jaar geleden
Lolliestokjes?
Amadea
10 jaar geleden
Restanten van vuurwerk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Loopt het uit in een punt?
Amadea
10 jaar geleden
Beste gast, je zult meer informatie moeten geven want het is zo onmogelijk om te raden wat het zou kunnen zijn! Lees je onze reacties wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi allemaal. Dat zijn direct veel reacties!!! :) Ik zet hier pas voor het eerst iets op... Ik heb zo even geen foto, maar kan kijken of dat morgen lukt. De stokjes hebben onderaan een soort bolletje. Het loopt niet uit in een punt. Ik denk niet dat het lolliestokjes zijn. misschien vuurwerk? Enig idee welk vuurwerk dan? Ik doe mijn best om morgen een foto te plaatsen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je er iets in doen?Is het hol van binnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
breeklichtjes misschien? die zijn de laatste tijd nogal populair, in allerlei kleuren. Mensen doen ze om hun pols of maken er een halsband van
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi allemaal, ik heb zojuist (als het goed is) twee foto's geupload. Het zijn geen lichtstaafjes, geen buisje om joints in te bewaren. Ze zijn niet hol. lolliestokjes denk ik niet dat het zijn...
Amadea
10 jaar geleden
Het is nu tien minuten later, maar er zijn nog geen foto's te zien. Je kunt ze ook uploaden naar tinypic.com en dan de link er naartoe aan de vraag toevoegen (hetgeen tussen [IMG] en [IMG] staat).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eindelijk gelukt met de foto's... :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen reacties meer? Weten jullie het ook niet? Jammer!!!
Amadea
10 jaar geleden
Misschien dat het helpt als je vertelt wat er rond op de plek waar zij ze vindt allemaal zit? Een snoep- of speelgoedwinkel, cafetaria, of koffiebar bijvoorbeeld?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze vindt ze niet op één plek. ze liggen overal en één keer in de zoveel tijd heeft ze er weer één....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet echt bijna zeker dat het een lolly stokje zijn. Van die kleine ronde driehoek-achtige rood/witte lolly's. Als in de vorm van een kabouterhoedje maar dan met een ronde punt en daar zit dan zo'n stokje onder.
Het is zo frustrerend dat ik er geen foto van kan vinden!
Misschien herkent u ze door mijn beschrijving?

Het beste antwoord

Ja hoor, volgens mij zijn het lolliestokjes, google maar paraplulollies en je ziet de afbeelding. Kan het even niet downloaden, sorry.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
http://www.allesvooreenkinderfeestje.nl/images/P/Paraplu-lollies-groot.jpg
Kristal
10 jaar geleden
Precies! Dank je Amadea :-)
Antoni
10 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord!
Kristal
10 jaar geleden
Dank !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaaa! Dat zijn ze! Heel erg bedankt allemaal voor het meedenken! Ik ben heel blij dat we eindelijk weten wat de "stafjes" zijn :D

Andere antwoorden (1)

Aan de beschrijving te zien, zijn het roerstaafjes, die bij een beker koffie koopt