Hoe kan je jezelf aanzetten om te tongzoenen

Ik ga tongzoenen, maar heb het nog nooit gedaan en durf het niet zo goed, dus hoe kan ik mezelf overhalen om ermee te beginnen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Heel eenvoudig: door echt te wíllen tongzoenen.

Hoe je dat doet: door niet te tongzoenen zolang je je nog afvraagt hoe je jezelf ertoe moet zetten. Je bent eraan toe als je in de ogen van een jongen of meisje kijkt en niets liever wilt dan zoenen, en dan merkt dat je zomaar vanzelf ineens ook je tong gebruikt.

Je vrienden zeggen misschien dat ze hier anders over denken, maar er is geen énkele reden waarom je zou gaan tongzoenen als je er niet echt zin in hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan jammer genoeg maar één plusje geven. Topantwoord, wederom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies!

Andere antwoorden (6)

Dat hoeft helemaal niet.

Op het moment dat je echt wil tongzoenen gaat het automatisch. Daar zorgen je hormonen voor ;)

Dus geen zorgen maken en gewoon lekker zoenen, en wanneer je er klaar voor bent wordt dat vanzelf een tongzoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iemand voor je hebt waar je naar verlangt, dan hoef je jezelf niet aan te zetten, maar ben je niet meer tegen te houden!!
Eerder moet je het niet eens willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoefd er helemaal niet bang voor te zijn, als je niet stesst komt het zoiezo wel goed ;)

Suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon uit-proberen.
misschien vindt je het best leuk.
misschien helpt het er wat over te lezen
ik zoek de link voor je op...

Toegevoegd na 1 minuut:
heel goede link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/40109-tongzoenen-hoe-doe-je-dat.html

succes, hopelijk geniet je ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft er echt helemaal niet over in te zitten. Het komt helemaal vanzelf! En het is niet enger dan gewoon zoenen(vind ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang je je dat afvraagd moet je jezelf misschien " ertoe aanzetten". Je leest af en toe verhalen van mensen die het GRUWELIJK en vies vonden. Dat zijn alleen degenen die het probeerden "omdat zij of hun partner het daar wel eens tijd voor vonden" De rest van de wereld vind het zalig (beetje generalistisch natuurlijk).

Dus ik zou zeggen wacht er rustig mee tot je het graag wilt, dan gaat het echt vanzelf