Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zoo in de bus ! Is het heel raar als ik nu me make up op doe ? !

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
668

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (16)

Denk het niet, ligt er ook een beetje aan hoe oud je bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, da's de gewoonste zaak van de wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja tegenwoordig is dat normaal. Ook tijdens het auto rijden gebeurd het dus
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
als je er nu nog tijd voor hebt...doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je je make-up onderweg op doet vind ik an sich niet zo heel vreemd ; alles wat tijd bespaart, is mooi meegenomen. Maar dat er een hele díerentuin in de bus zit, vind ik toch wel heel bijzonder eigenlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het nogal raar dat je in het openbaar gaat lopen make-uppen. De bedoeling van make up is toch dat je er in het openbaar anders uitziet dan hoe je uit bed bent gekomen?

Maar er gebeurt wel meer raars in de bus waar we aan gewend zijn geraakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zoals een hele dierentuin in de bus :lol:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het ook wel eens. Ik hoef er in het openbaar niet zo nodig anders uit te zien dan hoe ik uit bed gekomen ben (de meeste dagen draag ik geen make-up), maar als ik representatief strak in pak naar een klant ga, vind ik het er wel bijhoren. En dan wil ik liever niet vroeger opstaan om mijn make-up aan te brengen. Dat de andere passagiers in het OV dan mijn kale gezicht zien: nou én?
Ik zou het zelf niet doen maar zie het veel gebeuren in openbaarvervoer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niet vreemd.

Voor de mede passagiers is het leuk om te zien hoe iemand zich opmaakt. Tenminste, ik vind dat altijd wel leuk om te zien.

Wel moeilijk denk ik, met een bus die over hobbels rijdt en door bochten gaat. Als je uitschiet ben je de clown van de bus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe de route is. Als je veel verkeersdrempels tegenkomt, dan denk ik dat het resultaat raarder is dan het feit dat je je make-up daar opbrengt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het altijd raar om make-up op te doen, maar vandaag niet, want het is 11-11 en carnaval begint weer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt: als je je opmaakt IN de bus? Ach, waarom niet.
Eén tip: ga niet uitgebreid zitten deo'en of parfumspuiten in de bus, want er zijn mensen die daar heel benauwd van worden (letterlijk). Doe dat maar buiten bij je werk of school of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor ik heb dit jaren gedaan 4 jaar om zo te zeggen en af en toe als ik nog bus keer ga pakken om ergens na toe te gaan blijf ik die gewoonte houden haha succes met make uppen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij aankomst direct op moet treden is dat wel de aangewezen manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe maar rustig in de bus op hoor. Helemaal niet raar. Maar eyeline kan je beterdoen als je aangekomen bent.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik het gewoon doen. En ik zie ook vaak dat andere het doen. Je kent de meeste mensen toch niet:p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar is dat niet,maar hoe speel je dit klaar,ik moet me al goed vasthouden om niet van mijn stoel te vallen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding