Ik wil een laptop tas komen. Er staat max. 17" maar mijn laptop is 17,3". Zal dit passen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
ItisILeClerc
12 jaar geleden
ga met je laptop naar de (fysieke) winkel en pas hem even
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het uit in de winkel?

Antwoorden (2)

nou, niet dus he..:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een laptoptas van 17 inch biedt ruimte voor alle 17 inch modellen van rond de 17 inch. Dus de range 16,5 - 17,5 moet wel passen.

Als je de laptoptas online koopt kan je deze retourneren als deze toch te strak zit. Als je deze in de winkel koopt zou je de laptop ook mee kunnen nemen. Niet alleen het formaat, maar ook de dikte kan van belang zijn of de tas lekker zit. Te ruim of te strak is niet handig. En per merk zijn er grote verschillen.

Maar in het algemeen zou de tas zeker moeten passen bij deze specificaties.