Wat is de beste tijdstip om een mok thee te drinken? (om ontspannen in slaap te vallen)

Hallo,

Om in slaap te vallen drink ik meestal voor het slapen een mok thee. Soms moet ik hierdoor midden in de avond of
ochtends vroeg naar de wc. Wat is de beste tijdstip
om zo mok thee te drinken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ruim een uur van te voren, meestal kun je dan voor het naarbed gaan nog naar de wc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rond 22:53 uur. Minuutje eerder mag ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, 22:54.. Hahaha, met de seconde's wachten hè !! Pas als het precies 22:54:00 is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saai. Saaier. Saaist
Een uur voor het slapen dan kan je nog naar de wc voor je naar bed gaat.