Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nike air max 270, deze schoenen kraken heel erg als ik loop. Hoe verhelp je dat?

Het zijn schoenen met “lucht” in de hakken. Als meer mensen dit hebben, kon je dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Overig
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de meeste gevallen wordt het gekraak veroorzaakt door wrijving van je schoen. Door wat poeder te strooien tussen de schurende delen wordt het vocht geabsorbeerd dat ontstaat door de wrijving. Komt het gekraak uit de binnenkant van je schoen? Strooi wat talkpoeder over je binnenzool en voila, het krakende geluid is verdwenen.

Maar ook als het gekraak vanuit je zool komt is talkpoeder je beste vriend. Til je inlegzool op en verspreid wat poeder op de middenzool. Vervolgens plaats je de inlegzool terug in de schoen en zijn krakende schoenen verleden tijd. Mocht je geen losse inlegzool in je schoen hebben, strooi dan wat poeder op de randen van je binnenzool.
(Lees meer...)
fremar
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Heel erg bedankt! Het is inderdaad opgelost, ik heb steunzolen en daar heb ik de talkpoeder onder gedaan. Nu kraken ze niet meer!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding