Ik heb hellemal geen opleiding maar wil heel erg graag een baan bij de politie, het is mij verteld dat ik eerst mbo diploma moest hebben??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja dat klopt, zie bron

Toegevoegd op 21-06-2009 17:19:03
Pardon, volgens mij is vMBO al genoeg, maar het kan ook na een andere MBO opleiding

Toegevoegd op 21-06-2009 17:24:38
Zie de tweede link als je een vMBO opleiding wilt doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sowieso een diploma is altijd beter dan geen. je kunt dan tenminste door leren of solliciteren. doe je best, haal dat diploma en ga dan rustig kijken of je via een stageplek -bij de politie- het de juiste baan voor jou is. succes