moeten we verhuizen of niet?

mijn ouders zijn net gescheiden, en het huis waar we nu wonen is ontzettend duur. ik ben dus mega bang dat we toch moeten verhuizen. en dat wil ik absoluut niet aangezien ik net en nieuwe kamer heb..
hoe kom ik erachter of we wel of niet wegmoeten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De enige manier hier achter te komen is door met je ouders hier over te praten.

Natuurlijk is het jammer om een nieuwe kamer op te moeten geven. aan de andere kant.. Als je verhuist krijg je vast weer een kamer. Hier kan je je ook op verheugen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon aan één van je ouders vragen (wie de eigenaar van dat huis is) of het behouden blijft of verkocht gaat worden. Vragen maakt toch niets uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is, om het aan je ouders te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon aan je ouders vragen, en zeggen waarom je er bang voor bent, maar als het niet anders is en je woont misschien in een ander huis kan je je kamer ook weer gezellig maken, want t zou ook ergzijn als een van je ouders in financiele problemen zouden komen omdat jij je nieuwe kamer niet wilt achterlaten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk wel dat je gaat verhuizen. Maar je hoeft niet "bang" te zijn. Je krijgt heus wel weer een eigen kamer. Daar kan je toch de spullen van je kamer nu inzetten? En met een beetje geluk krijg je zelfs twee kamers. Een bij je moeder en een bij je vader. Niet bang zijn voor veranderingen. Vaak zijn ze achteraf juist heel goed. Zie het meer als een uitdaging. En, tenslotte, om zeker te weten of je van huis en kamer gaat veranderen, moet je het je ouders vragen.