en wat zijn aardstralen precies?

zijn dit storingen vanuit de aarde??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerder is het de vraag of je in aardstralen geloofd of niet. Aardstralen worden door de wetenschap niet erkend. Toch zweren er duizenden bij het idee.
rose
13 jaar geleden
miljoenen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 'wetenschap' is echt niet zaligmakend, Vuurvlinder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, daarom staat hieronder ook geen antwoord van mij. Ieder moet dit voor zichzelf uitmaken. Een geloof kan namelijk ook een effect hebben. Wetenschappelijk gezien zelfs, zie maar: nocebo/placebo. Niet bestaande medicijnen die toch een uitwerking hebben.
Cryofiel
13 jaar geleden
Er is een *reden* dat de wetenschap aardstralen niet aanvaardt. Een heel goede reden zelfs...

Het beste antwoord

Aardstralen verwijst naar een hypothetische straling, afkomstig uit de aarde, die als een soort mystiek krachtveld de aarde bedekt en invloed uitoefent op alles wat er leeft. Er is sprake van verschillende soorten aardstralen met elk een verschillende verklaring. Het bestaan van aardstralen wordt in de wetenschap niet aanvaard.

Het moet niet verward worden met aardse straling, de warmtestraling die wordt uitgezonden door de aarde.

Hypothetisch betekent dat het niet bewezen is dat ze ook werkelijk bestaan.

Als je er in gelooft, hebt je misschien iets aan dit artikel:
http://www.artikeltjes.com/artikeltjes/180/1/Wat-zijn-aardstralen/Page1.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aardstralen zijn imaginaire stralen en voor goedgelovigen erg duur!