Van de buis naar internet. Te weinig kijkers dus te weinig omzet
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, niks te weinig kijkers, 'digitaal biedt meer mogelijkheden tot interactie met de kijkers'. Whahaha!
ronron1212
13 jaar geleden
Is maar net wat je wil horen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Er waren te weinig kijkers dus daalde de advertentie inkomsten. Inkomsten die nodig zijn om de zender in de lucht te houden. Geen kijker --> geen reclame --> geen TMF op tv.
"Liefhebbers van TMF kunnen de muziekzender in de loop van volgend jaar alleen nog maar via de digitale televisie zien. Het jongerenkanaal is dan niet langer via de analoge tv beschikbaar. "

Bron en meer:
http://www.nu.nl/muziek/2370991/tmf-alleen-nog-maar-digitaal.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TMF wordt vanaf volgend jaar van de buis gehaald. Vanaf 2011 is de zender alleen nog maar online te zien.

TMF maakt plaats voor KinderNet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er keken niet genoeg mensen naar tmf dus ze dachten : 'laten we het maar aflsuiten, want zo verdienen we niet genoeg!' nu kan je het online zien. de 'makers' van tmf gaan waarschijnlijk een andere zender vormn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TMF stopt omdat ze te weinig verdienen en te weinig kijkcijfers hebben, ze gaan nu alleen digitaal uitzenden.

Nickelodeon en Comedy Central komen daar voor in de plaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TMF heeft te weinig doekoe dushi.

Daarom moeten zij stoppen met die televisie sma.

Ze doen alleen nog maar pokie en shit op die internet.

Je weet toch.