Als freelancer heb ik 45 interessante mogelijke opdrachtgevers gevonden op LinkedIn. Hoe ze te benaderen zonder te spammen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bellen, eerlijk LinkedIn noemen en iets opvallends uit hun profiel ter sprake brengen, verder gewoon je verkoopgesprek voeren en proberen een afspraak te maken. Dit is ook waar LinkedIn voor bedoeld is, en waarvoor die mensen het waarschijnlijk zelf ook gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Stuur een open sollicitatie naar het e-mailadres dat op hun website staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je het omgekeerd benaderen: neem deel aan de groepen waar zij ook in zitten en bied je diensten daar aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet. Jij kan hun toevoegen op je linked-in profiel Meer dan dat kanje niet doen. Zelfs dat is tegen het botte aan. Als je dat bij mij zou doen zou ik je verzoek afwijzen.

Je kan beter zorgen voor een heldere website welke goed te vinden is en bij de juiste portals is opgenomen. Dat is een stuk effectiever in mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zitten ze - misschien met een paar tussenstappen - al in je netwerk?

Zo ja, dan kun je ze via die tussenstappen benaderen. Dat is immers het idee van LinkedIn.

Let verder op dat je geen standaardmail maakt om naar alle 45 te sturen. Dat wordt direct gemerkt. Neem persóónlijk contact op met die mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Linkedln een goede omschrijving zetten van je werkzaamheden en ervaringen. Beschikbaarheid en dergelijke vremelden. Een website is ook een goede tip
ronron1212