Naar welk emailadres moet je je bericht sturen voor in de Gelderlander,Eindhovens Dagblad en Brabants Dagblad ?

Waarin je gratis oproep kunt plaatsen, waar je zoekende naar bent. En is het verstandig om je adresggevens in de krant te vermelden ? Of beter je emailadres ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (1)

Voor het opgeven van een rubrieksadvertentie kunt u terecht bij het Klant Contact Centrum Rubrieks te Nijmegen
0900 - 674 38 36 (lokaal tarief)
of mailen met rubrieks@wegenernieuwsmedia.nl
U kunt uw rubrieksadvertentie ook zelf invoeren op www.kleintjesmarkt.nl
Kleintjesmarkt is de landelijke site met regionaal bereik waar vraag en aanbod samen komen en waarop consumenten vinden, zoeken en kopen. Een plaats waar rubrieksadvertenties extra aandacht krijgen en meer respons opleveren. Alle rubrieksadvertenties die in de krant staan zijn op te vinden op kleintjesmarkt.nl

Ik zou een tijdelijk hotmail account maken en deze gebruiken.