vista in veilige modus

Hoe kan ik dat doen??
Mijn pc heeft een update gedaan, en windows defender heeft daarna iets weggehaald, en nu blijft mijn pc vast staan.
Ik denk dat het makkelijkste is om naar een herstelpunt te gaan, maar hij start niet op!
Nou ja, hij blijft hangen bij eset NOD 32 maar het rondje draait niet!

Dus wat moet ik doen om tijdens het opstarten in de veilige modus te komen?
Bij XP is dat geloof ik op f8 maar hoe zit dat met Vista?

bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

F8 tijdens het opstarten klopt idd.

Echter, de meest veilige modus in Vista is om het te verwijderen en Windows 7 of XP te gebruiken. De kans is erg groot dat de support voor Vista snel zal verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo mooie vrouw ;) Bij vista is het precies hetzelfde als bij de andere versies van windows.
Herstart de computer en druk een aantal keer op F8. Daar kun je de veilige mode (al dan niet met netwerkmogelijkheden) kiezen.

Toegevoegd na 41 minuten:
Dat je vista moet verwijderen vanwege verdwijnende support is onzin. De support loopt nog tot minimaal 2012 en wanneer de verlengde ondersteuning eindigt is nog onbekend.
Zie onderstaande bron voor de support data (lifecycle per windows product).