Wat moet ik in deze situatie doen?

Er is een best wel groot probleem, T is sinds kort uit tussen mijn vriendin en mij, omdat ze de hele tijd tegen me loog. Nu is ze op mn beste vriend, en mijn beste vriend is ook op haar

Die vriend van me vind t niet kunnen als hij met haar neemt terwijl ik zeg dat hij het mag van mij, omdat ik toch niets meer met haar te maken (wil) hebben. Nu blijft hij toch zeggen dat t niet kan, omdat het dan lijkt alsof hij haar van mij afgepakt heeft. Daar ben ik het toch wel mee eens

Wat moet(en) ik/we doen in deze situatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Jij moet helemaal niets doen.
Je bent immers klaar met haar, en je hebt je vriend verteld dat je er niet mee zit dat hij een relatie met haar begint.

Ze zoeken het dus maar uit verder, lijkt me.

En jij kunt verder zoeken naar een meisje dat wel eerlijk tegen je is, en niet tegen je liegt.

Je kunt hooguit je vriend nog waarschuwen dat ze niet altijd eerlijk tegen jou geweest is, en dat hij op moet passen dat ze hem niet bedriegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compleet gelijk, Dat laatste stukje spreekt me ook erg aan. Dat zal ik ook tegen hem zeggen dan. Hardstikke bedankt!
In ieder geval al +1, en misschien ook nog wel beste antwoord(maar daar wacht ik nog eventjes mee)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de plus, en graag gedaan.
Succes verder met het zoeken naar een meisje dat wel eerlijk tegen je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord, niets aan toe te voegen: +
ronron1212
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Dat is spijtig voor je beste vriend want ze neemt hem alleen uit wraak. Ik hoop dat hij dat op tijd door krijgt.
Voor jou is het evenmin leuk, maar je bent in ieder geval van haar af; wees de wijste en zorg dat je je vriend houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan heel weinig doen, ik ben wel bekend met deze constructie. En ik heb ook geleerd dat liefde kruipt waar het kruipen moet. Mijn huidige man was de beste vriend van een jongen waar ik eerst wat mee heb gehad.

Hun hadden onderling de afspraak om nooit iets met elkaars exen te nemen. Dat liep tussen ons dus een beetje anders.

Het zou toch gek zijn als je de meid van je leven zou laten gaan vanwege zo'n afspraak eigenlijk?

Kortom, je kan weinig doen aan wat je vriend besluit, en ik zou hem voor alle zekerheid wel zeggen, dat het andersom ook mogelijk zou kunnen zijn, en dat jij zelf ook niet zou willen dat je een meid zou laten gaan alleen maar om zo'n reden, omdat als het met de een niet loopt, dat nog niet wil zeggen dat het met de ander niet zou gaan.

Want ik weet wel zeker dat als het andersom ook zou gebeuren hij wel hetzelfde van jou zou verwachten en ik zou hem duidelijk maken dat hij dat niet moet doen en nogmaals zeggen dat hij vooral moet doen met haar wat hij wil en ook zoals vorige antwoorder stelde, misschien wel waarschuwen dat het zou kunnen dat ze het om de verkeerde redenen doet, en vervolgens dat je de keus geheel aan hem laat.