Een poos geleden las ik een artikel in het AD over een stichting die boeken zocht voor, ik dacht zeelui. Weet iemand welke stichting dit is

Het was rond kerst dacht ik .
zij vroegen onder andere naar engelse boeken.

Weet iemand misschien of dit artikel ergens op internet te vinden is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Volgens mij was dat een actie van een zeemanskerk speciaal voor de kersttijd. Misschien kan de Zeemanscentrale je helpen, zie http://www.nederlandsezeemanscentrale.nl/links.html
De Rotterdamse bibliotheek heeft een speciale afdeling voor varenden op een schip onder Nederlandse vlag, die maken vast gebruik van hun eigen collecties maar weten misschien wel van welke instantie dit initiatief kwam:
http://www.bibliotheek.rotterdam.nl/NL/Informatie/Dienstverlening/Pages/TeamMobieleCollecties.aspx

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja: als je zeker weet dat het artikel in het AD stond, kun je ook nog contact opnemen met het AD - op hun site kan ik het zo niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee heeft niks te maken met een kerk of geloof.
heb er veel boeken geleend...
en ja eentje niet terug gebracht'
moet ff zoeken''