ik bezuinig.dus minder inkomsten voor de energie maatschapij dus wordt het duurder hoe meer we verbruiken des te goedkoper word het

hou uzelf voor de gek

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dus.... wat is de vraag?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tis geen vraag maar een stelling bovendien klopt hij niet. Aller eerst als jij als enkeling bezuinigd op de energie rekening heeft dit geen invloed op het elektriciteitsnet en ook als iedereen bezuinigd heeft dit 2 mogelijke uitwerkingen of het aanbod neemt af waardoor de invloed van de energie prijs vrijwel niet veranderd. terwijl je wel minder betaald. Of er komt een energie overschot waardoor de prijs van de energie naar beneden gaat. Maar goed laten we de site voorbehouden voor het stellen van serieuze vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is eigenlijk meer een aanmoediging dan een stelling en zeker geen vraag. Maar het klopt ook niet denk ik. Energiebedrijven gaan denk ik uit van het aantal klanten. Het startbedrag is de grootste inkomstenbron. Ga maar na, als je een maand niks verbruikt krijg je toch nog een rekening. Het wijkt natuurlijk wel enorm af, maar ze weten er altijd wel een leuk prijsje van te maken.