Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik bezuinig.dus minder inkomsten voor de energie maatschapij dus wordt het duurder hoe meer we verbruiken des te goedkoper word het

hou uzelf voor de gek

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
938

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dus.... wat is de vraag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tis geen vraag maar een stelling bovendien klopt hij niet. Aller eerst als jij als enkeling bezuinigd op de energie rekening heeft dit geen invloed op het elektriciteitsnet en ook als iedereen bezuinigd heeft dit 2 mogelijke uitwerkingen of het aanbod neemt af waardoor de invloed van de energie prijs vrijwel niet veranderd. terwijl je wel minder betaald. Of er komt een energie overschot waardoor de prijs van de energie naar beneden gaat. Maar goed laten we de site voorbehouden voor het stellen van serieuze vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is eigenlijk meer een aanmoediging dan een stelling en zeker geen vraag. Maar het klopt ook niet denk ik. Energiebedrijven gaan denk ik uit van het aantal klanten. Het startbedrag is de grootste inkomstenbron. Ga maar na, als je een maand niks verbruikt krijg je toch nog een rekening. Het wijkt natuurlijk wel enorm af, maar ze weten er altijd wel een leuk prijsje van te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding