Weer iemand aangereden door een dronken automobilist..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (25)

De geur van arrogantie!

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik haal er m'n neus voor op ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onmetelijke domheid.
14 jaar geleden
Om door iemand in een hokje geplaatst te worden.

AL vind ik de geur van eten over datum ook vreselijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Situaties waar van sympathie geen sprake meer is .

Toegevoegd na 12 minuten:
Ondraaglijke situaties ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"When I see ego, I go!!"

dus een van zichzelf overtuigd persoon

Toegevoegd na 34 minuten:
en als aanvulling
dat een oprechte vraag wordt verwijderd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat heb ik ook.Ik had gevraagd of je het erg zou vinden als je kind 18 uur vliegen van je vandaan woont,ik had direct veel reactie en de vraag werd na 1minute al interresant gevonden,hij werd verwijderd terwijl andere (In mijn ogen vragen om maar iets te vragen)blijven staan.Ik heb vaak de neiging om mijn account voor de 2e keer op te heffen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt.
mensen die pietje precies zijn wil ik graag wurgen ;)
althans die neiging moet ik vreselijk onderdrukken
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem dan nooit een steenbok of maagd als partner.. ;)
Kindermisbruik, boven alles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan ik alleen maar een dikke +1 voor geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Marita
Wachten, op goed nieuws...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderleed. Kinderen die honger lijden. Kinderen die in oorlogsgebied wonen. Kinderen die door een natuurramp getroffen worden. Kinderen die misbruikt worden. Dat is verschrikkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als er iets met mijn dierbaren is en ik machteloos moet toe kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dierenmishandeling in het algemeen, maar vooral als het 's nachts gebeurt op kinderboerderijen, of met paarden of schapen in de wei, waar ze stokken in hun rectum stoppen, of de vacht aansteken - die dieren, die vol vertrouwen in mensen, niets vermoedend op een handje gras-met-een-mens-eraanvast toe komen lopen, en zich niet kunnen verweren - daar word ik witheet van machteloze woede van. Juist dat machteloze gevoel grenst voor mij aan ondragelijk, omdat ik zulke laffe figuren graag eens even zou.......met die stok !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leed dat weerloze wezens, zoals dieren en kinderen, wordt aangedaan.
daar kan ik van wakker liggen.
14 jaar geleden
Ik kan me intens verdrietig voelen door alles wat mensen op deze wereld elkaar aandoen, en dat allemaal omdat ze hebberig zijn naar geld, macht, en het bezit van materieële zaken.
Ondraaglijkheid wordt het als mensen die ik liefheb daarbij betrokken raken. En dan bedoel ik niet als "dader" maar als slachtoffer.
In mijn eigen kleine kring is het echt ondraaglijk als mijn kinderen verdriet hebben en ik kan er niets aan doen!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mensen niet tegen de waarheid kennen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetgeen dat ik ondragelijk vind is het vooruitzicht niet in het bezit te zijn van enige hoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een week lang 25 tot 30 graden, waarbij het ook nog eens benauwd is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat we zo weinig te vertellen hebben in Nederland ook al heet het democratie te zijn.In Den Haag maken ze de dienst uit en daarmee basta.Ook ondragelijk vind ik het dat de mensen die de zwaarste lichamelijke arbeid verrichten het minste verdienen terwijl de mensen aan de top met dikke bonussen gaan strijken,van alles declareren en zich dood lachen en met de vingers in de neus dikke salarissen opstrijken.Ondragelijk vind ik ook dat wij boetes krijgen voor kleine overtredingen terwijl zware criminaliteit niet of nauwelijks wordt bestraft.En oplichters op een dienblaadje bij de politie worden opgediend en deze er niks aan doen terwijl ze een vlag buiten voor hun bureau hebben wapperen met de tekst"Waakzaam en Allert.Gezien in een aflevering van Peter R. de Vries .Hiermee wil ik alle goede agenten die er zeker zijn niet te kort doen.Er zijn zeker dienstbare integere politieamtenaren maar daar heb ik het hier niet over.Ondragelijk vind ik dat er te weinig wordt gedaan aan kindermishandeling,dierenleed,grof geweld,integratie enz,enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals taurus aangaf!

Onrecht.. als ik 't zie of meemaak wordt ik gek... Kan er niet tegen en zal me mond niet houden wie of wat er ook voor me staat..

Toegevoegd na 46 seconden:
ongeacht de consequenties..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeuk;
muziek die ik niet mooi vind maar hard en lang aanstaat bij de buren;
vechtende honden (kan heel griezelig en zielig zijn);
huilende kinderen (kan soms echt hartverscheurend klinken);
pijn bij mensen (luisterde per ongeluk naar een radiouitzending van de BBC over een oorloggebied in Africa waar je echt mensen hoorde kermen omdat anderen met hakmessen bezig waren);
vrouwenbesnijdenis (ook per ongeluk in een documentaire gezien, heb ik nog nachtmerries van);
depressie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zinloos geweld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik mijn kinderen niet meer zou mogen zien, dat zou ik echt ondragelijk vinden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot nu toe is voor mij alles dragelijk. Zelfs het overlijden van mijn zoontje. Als dit niet dragelijk zou zijn, zou ik niet in staat zijn om te leven en er dus een einde aan maken. Dit neemt niet weg dat het moeilijk en zwaar en verdrietig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Respect!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
true +1
Als iemand expres een gat in mij schiet. Kan ik zo boos om worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onverdraagzaamheid,de kleinzieligheid om iemand iets te misgunnen en alles wat daar uit voortvloeit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die denken in alles beter te zijn dan een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 maar wat als 't nou echt zo is? durf je dat ook toe te geven:)