Ik heb ze gewoon in een broodtrommel bewaard, ik heb de trommel op een droge plek gezet (dus gewoon inde kast op mijn kamer) Dus vooral niet in de kelder. voor de rest gewoon goed afdekken voor zonlicht en vocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een speciale daarvoor bestemde map, daarin passen ze precies in een plastic vakje, zo blijven ze schoon en heel. Te koop bij elke speelgoedzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt plastic doorzichtige bladen (showtassen) voor in een ringband waar ze inpassen. Hetzelfde idee als je voor foto's hebt maar dan zijn de vakjes kleiner.
Je kan ze daar mooi soort bij soort in doen en dan in een ringband bij elkaar houden. Ze zijn dan ook gemakkelijk te bekijken.

Ik heb de bladen destijds gewoon bij de intertoys gekocht. Ik moest er toen wel naar vragen bij de kassa.